e-Izba Merchant Day 6.06.20204

Łączymy MŚP & liderów e-commerce!
e-Izba Merchant Day to nowa inicjatywa Izby Gospodarki Elektronicznej skierowana do przedstawicieli sklepów internetowych oraz producentów poszukujących dróg do rozwoju biznesu i sięgnięcia po klienta międzynarodowego.
e-Izba Merchant Day to całodniowe warsztaty z finansów i płatności w sprzedaży międzynarodowej, możliwości i sposobów wyjścia na rynki międzynarodowe oraz integracja z liderami e-commerce i marketplace’ami.

E-izba

Misją Izby Gospodarki Elektronicznej jest rozwój polskiej branży gospodarki cyfrowej poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne oraz silną i efektywną edukację, przede wszystkim polskiego sektora MŚP.

Jedną z takich inicjatyw jest e-Izba Merchant Day.

Jesteś przedstawicielem sklepu internetowego lub producenta z sektora MŚP?

Dowiedz się jak zapisać się na bezpłane warsztaty e-Izba Merchant Day.

    Administratorem Twoich danych osobowych jest Izba Gospodarki Elektronicznej. Kliknij i dowiedz się więcej m.in. po co nam Twoje dane i jakie masz prawa.

    AGENDA DNIA - 6.06.2024

    Sala 1 - Dane i AI
    Sala 2 - PŁATNOŚCI W E-COMMERCE
    Sala 3 - Marketplace
    Problemy z danymi w e-commerce. Jak je identyfikować i jak je rozwiązać?

    Parner Główny i Partner ścieżki tematycznej: Algolytics Technologies

    Prelegent bloku I i II:

    • Piotr Biegun, Chief Operating Officer, Algolytics Technologies

    Blok I i II – Problemy z danymi w e-commerce. Jak je identyfikować i jak je rozwiązać?

    Data is the king”, „data-driven”, „data, data, data” – te trzy wyrażenia są odmieniane w każdy możliwy sposób jako święty gral w każdej firmie. W trakcie warsztatów porozmawiamy o typowych problemach z danymi w e-commerce, jakie są możliwe sposoby radzeniami z nimi i wspólnie wypracujemy ich optymalne rozwiązania.

    W trakcie warsztatów znajdziesz odpowiedzi na następujące pytania:

    • Jakie problemy z danymi występują w e-commerce?
    • Jakie są przyczyny problemów z danymi w e-commerce?
    • Jak identyfikować problemy z danymi i ich przyczyny?
    • Jak rozwiązywać problemy z danymi i w e-commerce i zamieniać je na wartościowe decyzje biznesowe?
    9:00 - 10:30

    BLOK I

    1. Wstęp do warsztatów, wzajemne poznanie się z wykorzystaniem kart Dixit
    2. Przyczyny problemów z danymi i case study z branży e-commerce
    3. Czym są dla Ciebie dane? Jak rozumiesz to pojęcie? (praca indywidualna)
    4. Największy sukces / porażka związana z wykorzystaniem danych w Twojej organizacji?
    5. Grupowa identyfikacja wyzwań / problemów w pracy z danymi
    10:30 - 10:45

    Przerwa kawowa

    10:45 - 12:15

    BLOK II

    1. Głosowanie na problemy, które chcemy rozwiązać i identyfikacja kogo dotyczą
    2. How might we? Jak możemy zrobić coś, dla kogoś, aby uzyskać oczekiwany rezultat?
    3. Crazy 8. Poszukiwanie 8 różnych pomysłów na rozwiązanie wybranego problemu
    4. Omówienie rozwiązań w grupach
    5. Wybór najlepszych rozwiązań i stworzenie jednego prototypu
    6. Prezentacja problemu i prototypu jego rozwiązania
    7. Zakończenie i podsumowanie warsztatów
    12:15 - 12:45

    Lunch

    Optymalizacja Procesów Płatności Online dla Sklepów Internetowych

    Parner Główny i Partner ścieżki tematycznej: mBank

    Prelegenci:

    • Mateusz Zemczak, Dyrektor e-commerce | mBank 
    • Urszula Szatanik – Konsultantka, ekspertka ds. rozwoju produktów ecommerce w mBank
    • Dorota Gielniak, Konsultantka, ekspertka ds. sprzedaży produktów ecommerce w mBank
    9:00 - 10:30

     I Blok: Rozgrzewka intelektualna i podstawy płatności online

    1. Przegląd obecnej sytuacji w płatnościach internetowych
      • Historia płatności online: od początków do współczesnych rozwiązań.
      • Najpopularniejsze metody płatności w e-commerce
    2. Wprowadzenie do głównych zagadnień w płatnościach online
      • Bezpieczeństwo transakcji online
      • Konwersje i optymalizacja procesu płatności
    10:30 - 10:45

    Przerwa kawowa

    10:45 - 12:15

    II Blok: Transformacja i konwersja – turbodoładowanie w branży ecommece

    • Poszukiwanie świętego Grala na ścieżce płatności.
    • Konwersja płatności internetowych
    • Studium przypadku
    • Trendy w płatnościach online
    12:15 - 12:45

    Lunch

    12:45 - 14:15

    III Blok: Strategie optymalizacji procesu płatności Strategie optymalizacji procesu płatności (90 minut)

    1. Rola dobrego doświadczenia użytkownika w procesie płatności
      • Prostota i przejrzystość
      • Minimalizacja liczby kliknięć
    2. Bezpieczeństwo transakcji online
      • Certyfikaty SSL
      • Zabezpieczenia antyfraudowe
    3. Narzędzia analityczne do monitorowania płatności
      • Analiza konwersji
    14:15 - 14:30

    Przerwa kawowa

    14:30 - 16:00

    Studium przypadku i dyskusja

    1. Analiza przypadków sukcesu i wyzwań w płatnościach internetowych
    2. Dyskusja panelowa: Praktyczne wskazówki i najlepsze praktyki
    3. Podsumowanie kluczowych wniosków
    4. Zakończenie i podziękowanie uczestnikom
    16:00

    Zakończenie

    Przelewy24 i Medistore. O wyzwaniach marketplace’ów i sprzedaży w wymagających branżach

    Parner Główny i Partner ścieżki tematycznej: Przelewy24

    Prelegenci:

    • Miłosz Sokół, Dyrektor Działu Rozwiązań Cyfrowych i E-Commerce, Medicover
    • Katarzyna Sikorska, Business Relations Director, Przelewy24
    9:00 - 10:30

    BLOK I

    TEMAT: Przelewy24 i Medistore. O wyzwaniach marketplace’ów i sprzedaży w wymagających branżach

    Opis:

    • Case study wdrożenia płatności Przelewy24 w Medistore – w formule prelekcji

    o   Od potrzeby biznesowej w wymagającej branży medycznej, do prężnie rozwijającego się markeplace’u Medistore

    o   Jakie rozwiązania dostępne w Przelewy24 pomogły rozszerzyć działalność Medicover?

    • Praktyczne e-commerce case study, do rozwiązania w podgrupach – warsztat

    o   Do wyboru: problem biznesowy i/lub problem techniczny.

    10:30 - 10:45

    Przerwa kawowa

    PRELEGENCI

    Eksperci branży e-commerce wyspecjalizowani w poszczególnych obszarach sal tematycznych

    BEZPŁATNY UDZIAŁ DLA:

    1- przedstawicieli sklepów internetowych z sektora MŚP

    2 – przedstawicieli dużych sklepów internetowych i retail

    3 – producentów produktów planujących uruchomić sprzedaż online lub już sprzedających online

     

    W formularzu należy wybrać konkretną ścieżkę tematyczną w formularzu zgłoszeniowym.

    Bezpłatny dojazd autokarem – e-Izba zapewnia dojazd z Warszawy oraz dowóz po warsztatach.

    Opinie uczestników działań edukacyjnych e-Izby

    Partnerzy Główni 2024

    FAQ

    Jak zapisać się na warsztaty?

    Aby zapisać się na warsztaty wystarczy uzupełnić formularz zgłoszeniowy znajdujący się na stronie internetowej. Udział w warsztatach mogą wziąć udział przedstawiciele sklepów online oraz producentów działających online lub planujących rozpocząć sprzedaż internetową.
    Po wypełnieniu formularza Państwa dane zostaną zweryfikowane jako sklep online lub producent i zostanie wysłana wiadomość potwierdzająca udział w warsztatach.

    Co należy przygotować do wypełnienia zgłoszenia?

    Imię i nazwisko, dane firmy.
    Będzie także konieczność zaznaczenia, które warsztaty zostały wybrane przez Państwa. Nie ma możliwości zapisania się ogólnie na wydarzenie. Konieczne jest określenie warsztatu.

    Czym jest Izba Gospodarki Elektronicznej?

    Izba Gospodarki Elektronicznej reprezentuje i wspiera interesy firm związanych z rynkiem gospodarki elektronicznej w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem firm zrzeszonych w e-Izbie. Misją e-Izby jest rozwój polskiej branży gospodarki cyfrowej poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne oraz silną i efektywną reprezentację wspólnych interesów w dialogu z instytucjami polskiej administracji rządowej, Unii Europejskiej oraz organizacjami pozarządowymi w kraju i na świecie.

    Jak dojadę?

    Na miejsce można dotrzeć na dwa sposoby:
    – swoim samochodem:
    * z Warszawy: A2 oraz DK8, czas dojazdu ok. 45-60 minut
    * z Łodzi: A2 oraz A1, czas dojazdu ok. 1:15
    – bezpłatnym autokarem z Warszawy zapewnianym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej (dowóz i powrót) – prosimy o kontakt w celu rezerwacji miejsca.

    Adres:
    SANTA NATURA
    NOWA WIEŚ 31
    96-315 WISKITKI, POLSKA

    Co jest zaplanowane na ten dzień poza warsztatami?

    Uczestnicy mają możliwość:
    – korzystania z przerw kawowych i obiadowej
    – networkingu biznesowego oraz spotkań 1:1
    – rozmów dotyczących konkretnych problemów do rozwiązania z osobami prowadzącymi warsztaty

    Lokalizacja warsztatów

    Aby zapewnić najlepsze i spokojne warunki do zdobywania wiedzy e-Izba postanowiła zorganizować warsztaty na skraju Bolimowskiego Parku Krajobrazowego – tuż pod Warszawą. W otoczeniu lasów i natury przedstawione zostaną tajniki cross-border e-commerce.

    Na miejsce można dotrzeć na dwa sposoby:
    – swoim samochodem:
    * z Warszawy: A2 oraz DK8, czas dojazdu ok. 45-60 minut
    * z Łodzi: A2 oraz A1, czas dojazdu ok. 1:15
    – bezpłatnym autokarem z Warszawy zapewnianym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej (dowóz i powrót) – prosimy o kontakt w celu rezerwacji miejsca.

    Kontakt

    Paulina Wojczyńska
    Dyrektor Projektów
    Anastasiya Buryanova
    Manager Projektów

    Izba Gospodarki Elektronicznej
    Łucka 18/76

    00-845 Warszawa
    biuro@eizba.pl

    KRS: 0000474028
    NIP: 701-039-19-22

    Nr rachunku bankowego:
    79 1020 1013 0000 0302 0291 6963
    PKO BP, Oddział I w Warszawie